12,2 kg to go

Hurra hurra!
veckans resultat -0,4 kg. 
Förra fredagen åt jag mkt mat, mkt snacks. En rejäl ätardag (mot vad jag normalt äter).
Jag har ätit lunch varje dag (tror jag..) och lagt på mer mat vid i stort sett varje måltid.
Kan detta vara något? Vi får se..
Denna veckan har jag avklarat 2 spinningpass och en runda på 5 km på elljusspåret. På söndag får det lov att bli bodypump, bara 3 pass på gymmet på en vecka är det minsta jag har gjort på hela sommaren.
Jag lämnade trombocyter i torsdags så där fick jag en ofrivillig vilodag. Attans!
Jag kände mig smalare imorse när jag vaknade! Nu har jag tryckt i mig mjölkprodukter så morgondagen blir väl inte lika lovande, men men!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0