Tvillingtårtor

Dom här tårtorna vill jag inte ens prata om, jag har redan förträngt dom som tur är.
Tanken var god från början, det skulle bli hello kitty, en 3:a och 3 blommor.
Namnen skulle jag göra med mina fina bokstavsutstickare.
Tyvärr så ska man aldrig göra mmf med lågpris marshmallows vilket jag har lärt mig nu den hårda vägen.
Den rosa tårtan blev helt okej förutom att jag fick lov att spritsa namnet, vilket jag är värdelös på.
Den lila tårtan är katastrof och jag lovar att jag nästan dog när jag skulle lämna över den, trasig och så ful att det inte är klokt. Hade jag haft mer tid på mig kanske jag kunde ha tänkt lite logiskt och försökt fixa det på något sätt men nu var det som det var.
Jag har lärt mig en läxa.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0