Ångestdämpande

Egentligen behöver man ingen medicin för att dämpa ångest. Man kan helt enkelt använda mat i det syftet. Vilket som är mest hälsosamt kanske kan diskuteras.
Jag sökte ett jobb, ett jobb som jag såååå gärna ville ha. Jag blev sjukt ledsen idag när jag fick veta att jag inte hade fått det, det var nära till tårar men stark som jag är så bet jag ihop.
Jag bet ihop, knövlade ihop känslorna och stoppade dom under ett lock tillsammans med den andra skiten jag bär på.
Istället har jag varit sugen på saker att äta hela dagen idag. Klockan är nu efter läggtid och jag springer fortfarande i kylen på jakt efter vad som helst att stoppa i mig.
Sugen, sugen, sugen. Ät för att slippa känna. Toksmidigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0