11,8 kg to go

Jag blev jävligt förbannad när jag ställde mig på vågen för en stund sen, det kändes som att jag hade gått upp, det kändes som att jag vägde 200 gram mindre förra veckan men tydligen så är det inte sant med tanke på att siffran minus min målvikt blev 11,8 kg.
-0,2 kg denna veckan
- 1 cm lår
-0,5 cm överarm

Jag och Eva var på bodypump igår, det var verkligen roligt! Jag kanske borde försöka ta mig dit lite oftare. Instruktören var verkligen på vilket var bra så länge man inte var den smala blonda tjejen.
Just nu känns det som att jag aldrig kommer att nå min målvikt.. det kommer att ta ett år om jag går ner i den här takten och det har jag inte tid med.

Kommentarer
Postat av: Martina

Retligt, men ner är ner :-) - dvs åt rätt håll.

Själv sväller jag som en ballong - orsak totalt okänd.

Fick tagit ett blodprov nu iaf för att utesluta hormonfel.

2009-06-05 @ 12:22:19
Postat av: Linda

Fortsätt att kämpa Camilla!

Du gör ett toppen jobb!!!

Tänk på att du bygger muskler och att det väger mer än fett!!!

Och sluta tänk så mkt på vikten nu utan kika på måttbandet mera:-)

Du är grym! Och visst tar det tid att gå ner men föär varje dag som går kommer det ett steg närmare ditt mål!!!

kram

2009-06-06 @ 22:22:52
URL: http://mammasalsklingar.blogg.se/
Postat av: Stockholmsmorsa

Ska själv försöka ta mig iväg på något pass snart :-) Bra kämpat!

2009-06-08 @ 14:03:19
URL: http://blogg.aftonbladet.se/25300/
Postat av: hej

bajsporr

2009-06-10 @ 17:01:44
URL: http://familjeliv.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0