I believe in Karma

what you give is what you get returned

Så är det nog i allra högsta grad.
Det borde inte vara jag som spelar på lotto, söker till inredningsprogram, tävlar och söker jobb, jag har typ 0 innestående på mitt karma-konto.
F däremot ligger sjukt mkt plus, tror han ska få lämna in en lottkupong på lördag.

Jag är den som skulle behålla 2000 kr om jag hittade dom på gatan (eller nä, jag skulle vara paranoid att jag var filmad och känna mig tvingad att lämna in den hos polisen men ni fattar poängen).
F är den som alltid alltid alltid gör allting rätt och tänker på andra före sig själv. Alltid.
I´m impressed.
Jag kanske skulle försöka bli en bättre människa.

Kommentarer
Postat av: petra

Det tror jag inte ett dugg på! Jag tror att du har bra karma ochså, sen verkar F vara en sån snäll person, men det är du ochså..



Kämpa på! Kramar Valrossen!

2009-01-07 @ 14:16:18
Postat av: Kristin

Äh, det är överskattat att vara snäll ;o) Vad får man ut av det i slutändan?! ;o)

/Kristin som inte tror på karma

2009-01-07 @ 22:48:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0