Barnvaktspremiär

Snart ska jag gå och lämna Wilma hos Eva med familj. Sen kommer Crille och hämtar Viggo.
Herregud, om man tror att man är nervös när man ska till tandläkaren så vet man ingenting ;)
Jag ska på kickoff hela dagen, det ska bli skönt! Vi äter lunch där, jag har inte ätit en enda måltid utan barnen sen Wilma föddes för 2,5 år sen.
Åh vilka snälla vänner vi har!

Uppdatering:
Nu har jag lämnat våra 2 barn.
Wilma klamrade sig fast vid mig, grät och skrek nej. Det skar i hela kroppen på mig när vi gick därifrån. Sekunderna när vi väntade på hissen kändes som timmar.
Eva ringde mig 5 minuter senare och jag var helt säker på att Wilma var hysterisk och behövde hämtas. Nä, hon och Linnea lekte, det hade gått över på 1 minut. Pust.
Crille gav Viggo lite päronpuré, stoppade i honom i skyddet och drog iväg i volvon.
Jag är faktiskt inte så orolig. Eller nåt.

Kommentarer
Postat av: ☆ Camilla Nordin ☆

Skönt att allt är lungt med barnen nu.

Det är nog mest vi mammor som lider mest när det är barnvaktsdags ;-)

2009-01-25 @ 12:21:39
URL: http://camomillan.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Det kommer att gå så bra! Ha det riktigt trevligt! Eva är superbra och Wilma kommer att ha det så bra!

2009-01-25 @ 16:08:49
Postat av: sussie

hade barnvaktspremiären gått bra då?? Kram SUssie

2009-01-25 @ 19:36:21
URL: http://mammasuss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0