Vaserna till dopet

Idag har jag bakat tårtbottnar, oj! vilka höga. Det känns som att vi kommer att få äta tårta resten av månaden.
Lite tråkigt är det att flera som ska på dopet kikar i min blogg då och då eftersom att jag nu ska visa lite saker. Men men.
Jag har en vän som heter Eva (även kallad grannen ;) ), hon är så himla påhittig! Idag kläckte hon idén att jag skulle rulla in mina vaser i folie, detta efter att jag beklagat mig över att vaserna från Ws dop är rosa. Sagt och gjort!
Ja nu ser det ju lite knöligt och ofint ut på bild men i verkligheten ser det så fint ut så (om än knöligt).
Före:


Efter:

Kommentarer
Postat av: Petra

Ja hon är lite fiffig Eva. Hoppas att allt går som du vill nu då. Kramar Petra

2009-02-20 @ 08:26:23
Postat av: Suss

Men vilken smart Eva du har!

2009-02-20 @ 12:49:06
URL: http://manzuri.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0