2 nätter kvar

innan jag ska väga mig.
Jag har varit ganska duktig på att låta bli vågen.
Jag vägde mig.. igår kväll tror jag, det ska man ju INTE göra med kläder kvällstid och nu är jag så sugen på att ta en vikt på morgonen men jag har hållt mig, duktigt!
I måndags kände jag mig "smal", igår var jag riktigt fet och idag har jag känt mig "smal" igen. Spännande.
Jag borde ha mätt mig känner jag, vikten säger egentligen inte så mkt. Jag läste att man tappar ungefär 1,5 kg i vätska (stod inte hur lång tid det kunde ta..) innan man börjar ta av det som ska bort.
Sen var det visst vanligt att man bygger muskler i början och dom väger ju mer än fett. Slår vad om att jag har gått upp i vikt eller nåt på fredag och så har jag ingen aning om det hänt något i cm och så ger jag upp.Typiskt mig! Jag ska mäta mig på fredag och ge det en chans till isf.

Kommentarer
Postat av: Linn

Men det är väl klart att du är min psykolog iaf. Du vet.. De där dagarna kommer när man minst anar det ändå. Och då är det bra att du finns bruden! :D.

2009-04-23 @ 06:58:00
URL: http://linnsword.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0