Wilmas Mikk-line

När jag beställde Wilmas overall från lilla a (just nu 100 kr rabatt på Mikk-line) så bestämde jag mig för strl 92. Dagarna gick och det kom aldrig någon overall så jag kollade läget och overallen verkade ha försvunnit på posten.
Jag fick ett mail om att hon skulle skicka en ny overall rekommenderat så att jag skulle ha den dagen efter, toppen!
När hon gick för att packa insåg hon att 92:orna var slut och undrade om jag kunde ta en 98:a istället och om den inte passade skulle hon stå för returportot.
2 dagar efter att jag hade hämtat ut 98:an kom det en avi på 92:an som varit "försvunnen".
Nåväl, nu fick vi chansen att prova båda och se vilken som passade bäst. 98:an som vi egentligen inte skulle ha passade bäst, 92:an kändes alldeles för precis så det var väl det som var meningen när den "försvann" på posten för ett tag.

Nej vi är inte ekonomiska och tänker i arvebanor, nu tycker ni säkert att en kille visst kan ha rosa men Viggo ska ändå inte få ärva den ;)

Kommentarer
Postat av: Camilla Nordin

Vilken fin!

Tur att den kom bort ;-)

Skönt att den kom till rätta till slut oxå

2008-10-28 @ 22:26:41
URL: http://camomillan.blogspot.com/
Postat av: Suss

Klart grabben ska ha en rosa overall! :-D

2008-10-28 @ 23:08:31
URL: http://manzuri.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0