Mobilutmaning

Linn utmanade mig
Jag vet inte om jag ens har så här många i min adressbok men vi får väl ta och kika!

Har du pussat nummer 2?

Nä. det är portkoden till garaget

Vad har du för relation med nummer 20?
Josefin var i min me&i grupp innan hon slutade sälja

När ska du träffa nummer 30?

Linda, Vilmas mamma. Det vet jag faktiskt inte..

Är nummer 18 söt?
IQ svar.. nae. har svårt att tro det.

Vad var ditt första intryck av nummer 13?
Att han var förvirrad och hörde väääldigt dåligt (en gammal frimärkskontakt).

Gillar du nummer 14?
Gun - japp!

Har du träffat nummer 3 den senaste månaden?
Min barnmorska. Nä det har jag nog inte.

När ska du träffa nummer 26 nästa gång?

Oj! bra fråga. Om några lika många år som jag träffade henne sist kanske. Kära Lajza! ♥

Är du nära vän med nummer 23?
Nä det kan jag väl inte påstå (Kajsas portkod)

Har du gått på bio med nummer 4?
Nä. Har ingen aning om vem det är ens. Har döpt kontakten till Bugaboo iaf ;)

Skulle du kunna gå ut med nummer 35?

Ja gärna! Min kära Lisa (i spånga)

Vad pratar du och nummer 5 oftast om?
Våra barn. Carola från babysimmet

Skulle du kunna ge nummer 9 en kram?
Japp! Emma-Maria

Vad har du och nummer 24 för relation?
Kattis. vi träffas på öppna förskolan mest hela tiden

Vad skulle du vilja göra med nummer 25?
Knyt-an.se, handla? ;)

Vad är det bästa med nummer 8?
Att hon shoppar så mkt av mig ;) hihi! Elin

Brukar du och nummer 16 träffas?

Nä vi har inte setts sen han undersökte mig mitt i natten när jag spydde. Hannu från Fs jobb.

Sofia - har du så här många i din kontaktbok då? ;)
Vem känner jag mer med blogg som kan tänkas ställa upp på sånt här?
Kristin och Martina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0