Minus 24,5

Jorå så är det. Jag kan inte räkna. Nu har jag iaf räknat och nu stämmer det. Jag gick upp 16 kg under min graviditet, nu väger jag 8,5 kg mindre än innan jag blev gravid alltså har jag gått ner 24,5 kg och inget annat.

Veckan -0,5
Totalt - 24,5

Läser mina kommentarer och tycker det är skönt att det är fler än jag som är virriga ;)
Iaf så hade jag inte räknat fel nu utan någonstans på vägen, i början tror jag för då var jag så förvirrad.
Kg per vecka har alltid varit rätt, det är lätt att komma ihåg.. svårare att plussa 8-)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Men du, nu har du väl ändå räknat fel... Sist var det ju 22,3 så för veckan borde det vara -2,2 ;-) Vad bra det går för dig! Och glöm inte att du är bra som du är, oavsett vad vågen visar!

2008-10-17 @ 08:44:13
URL: http://www.barfota.com/ia
Postat av: Sofia igen

Men gud... det är ju bra att jag läser ordentligt vad du skriver :D Det var förra veckan du räknat fel alltså... Jag var nog inte vaken när jag skrev det andra ;-)

2008-10-17 @ 12:05:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0