Minus 20,3

Jag har redan tappat sugen från Petras pepp igår ;) Haha. F*n vilken självdisciplin man har.
Men NU ska jag skärpa mig. Jag var säker på att jag hade gått upp den här veckan så därför tänkte jag "då kan jag lika gärna äta lite till". Farligt tänkande! det lägger jag av med nu.
Min våg behöver nya batterier, det tar ungefär 5 minuter innan man lyckas få igång den. Det är kanske bra för det underlättar inte för smygvägningar precis ;)
Egentligen skulle jag passa på att köpa en ny våg.
Biltema har en våg som heter Personvåg BMI, den vill jag ha! Men det är långt till biltema och det är inte så roligt att unna sig själv en ny våg..
Iaf så anger den vågen vikt i kilo, pund och stones samt beräknar BMI (Body Mass Index), Body Fat (kroppsfett) och Body Water (kroppsfukt) i procent (%). Allt detta för endast 269 kr!

Veckan -0,5
Totalt - 20,3

Kommentarer
Postat av: Petra

Jag peppar idag igen. Jag tycker att du är bra och du kommer att fixa det. Jag skulle köpa en ny våg om jag var du, men du kan likagärna åka till Solna eller kista och inhandla en på claes olsson. Det viktigaste är ju att alltid väga sig på samma våg och vid samma tidpunkt varje dag. Då blir resultatet jämnast. Lycka till och du är så bra. Snart kan vi promenera tillsammans.

2008-10-03 @ 16:05:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0