Lindex shop online

Igår hämtade jag mina varor från lindex shop online.
Jag använde massor med rabattkoder, så här såg det ut:

Summa totalt: 540,00 kr
Expeditionsavgift: 19,00 kr
Rabatter
30% på valfritt babyplagg -14,85 kr
Tag 3 betala 2 -99,00 kr
2-pack babysockar på köpet -35,00 kr
25% på ett helt köp -97,79 kr
Öresavrundning: 0,14 kr
Att betala 312,50 kr
230 kr i rabatt alltså ungefär, det får duga.

Plyschbyxor till W. Det fanns bara ett par i strl 98, dom andra är 92 men det går nog ett tag.


En ny blommig tröja eftersom att den andra var för liten, det här är strl 104 (!!) och den är inte ens lite stor.
Igelkottströjan tog jag i strl 98 men kanske ska byta den också för den sitter preciiis.


Mössa, vantar och strumpor till V och tumvantar till W.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0