Ica - mina varor

Ica har kommit på världens smartaste grej - mina varor.
Mina varor går ut på att stamkunder får lägre pris på just de varor dom brukar köpa.
Så himla bra! Varje vecka när vi handlar på ica brukar jag kolla veckans korterbjudande och jag tror aldrig att jag hittills har köpt något som det har varit rabatt på. 20% rabatt är det på mina varor.
Vi fick rabatt på:
Taco kryddmix (Tacos åt vi nästan alltid en gång i veckan förut)
Esska nappar (Ha! Precis när V börjat ta silikonnappar)
Laktosfri krämig filmjölk (min favvo! funkar till all mat)
Grönsaksbuljong på burk (även kallad allkrydda här hemma)
Icas jordgubbssylt (till dom sjukt goda äggfria pannkakorna)
Pepsi (förr i tiden köpte vi alltid en pepsi varje fredag, nu kör vi Cola Zero, måste nog testa Pepsi Max)
Laktosfri cottage cheese (funkar också till mycket)
Icas morötter (en av mina droger)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0