Hormonspiralen

Jag satte in en hormonspiral förra veckan..
Jag hade tänkt gå in på detaljer men ville då lösenordsskydda inlägget så att alla ointresserade ska behöva läsa om det ;) Men jag vet inte ens om det går på blogg.se så jag skiter i det.

Hur som helst så är mina kvällar heeelt förjävliga. Jag är så sjuuukt sugen på något att äta. Jag har ätit både det ena och det andra men ikväll måste jag stå emot. Önskar att man kunde ha lite självdisciplin och bara ge sig fan på en sak men icke.
Jag ska I N T E gå ut i köket efter att jag har skrivit det här.
Iofs så har jag en sovande bebis i knät som inte kan sova utan att lukta på mamma så att få en vaken bebis kan ju inte vara värt det, eller? För fan, jag borde tänka på alla kilon. One moment on the lips, forever on the hips.
14,5 kg kvar till målvikt. Om jag inte hade gått upp något under graviditeten hade jag varit i mål nu. Skit.
Ska sätta upp en tjockisbild på kylskåpet tror jag.

Kommentarer
Postat av: Pokergirl

Visst är dom snygga? Jag kunde inte hålla mig igår utan budade hem ett par pjucks! Karln kommer nog få spader! :-D

2008-10-16 @ 12:21:03
URL: http://pokergirl.blogg.se/
Postat av: linn

Haha! Sätt upp en bild på mej på kylskåpet..:D

2008-10-16 @ 22:12:03
URL: http://linnsword.blogg.se/
Postat av: linn

Men Camilla! Jag hade helt förträngt den hemska upplevelsen! Du och jag var nog de bästa i klassen. Kommer du ihåg våra låne-skridskor som inte var slipade på 5 år. Och hur bra vi var i stafetten? Haha!

2008-10-16 @ 22:45:13
URL: http://linnsword.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0