Furumonstret

Idag köpte vi äntligen en ny matgrupp till köket. Den är sååå fin! (i mina tankar).
I verkligheten är den ett stort furumonster som jag bara vill gråta när jag ser.
Furu måste vara det värsta man har skapat i världshistorien (materiella ting).
Jag tror inte ens att jag vågar visa en bild..
Tanken är att det ska bli vitt, idag sa jag att jag skulle ta barnen till öppna förskolan när F målar och då sa han "ska JAG måla?!" haha! Det blir nog bra när det är klart ;)
just nu är jag i desperat behov av en färgburk (eller 10).
Vill ni se en bild? Så kanske jag får eld i röven och målar så att jag kan visa att vi faktiskt har det fint hemma ;)

På tal om eld i röven så skrev Camilla en kommentar här i bloggen där hon tror att jag kan ge henne lite inspiration till att "tappa" några fler kilo. Oboy. Känn ingen press!
Men nu får jag ju lov att skärpa mig alltså! Nu ska jag ner under nästa gräns innan månaden är slut. Vore det inte spännande om jag inte väger mig förrän den 31:a? tror ni att jag kan hålla mig?
Vi kanske kan ha en tävling, vilket datum trillar jag dit och fuskväger mig? ;) haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0