Dagens värmande

Efter att ha haft båda barnen på öppna förskolan hela förmiddagen, tagit ut texas på en kort promenad, fixat lunch och tvättat så kikar jag min mobil och ser att jag har ett missat samtal.
Jag ringer upp mobilsvar och det var Petra. Hon hade sett mig bakifrån och sa något i stil med "gud vad smal du har blivit" och att det bara var det hon ville.
Jag tycker att det här är helt fantastiskt! jag blev SÅ glad. Tänk om alla människor vore så omtänksamma! :)
Nu är ju allt relativt och smal är jag definitivt inte ;) Ska man märka ord så kanske man kan använda sig av "smalare" istället. Men det här var precis vad jag behövde höra dagen efter att jag svullat i popcorn och fyller ut byxorna idag..
Jag blir nästan lite förbannad på mig själv, varför sabbar jag?! Bah!
Tack Petra för den extra skjutsen! Idag ska jag tänka till både en och två gånger innan jag poppar. haha!

Kommentarer
Postat av: Petra

Kämpa på jag tycker att du är så enormt duktig. I Februari sätter jag igång igen. Då ska det promeneras och lekas med barn igen:)



Må så gott igelkott!

2008-10-03 @ 08:31:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0