Babyroom.se

har just nu 50% rabatt på hela sortimentet!
Jag beställde lite prylar igår vid 17.28 och 17.38 är ordern skickad! Jag hämtade ut paketet idag, där pratar vi otroligt snabb leverans!
Ange rabattkod "babyroom" vid beställning. Just nu är koden tyvärr avstängd på grund av att det inkom så många ordrar men den kommer att funka igen om ett par dagar.

W fick 3 st burkar till sitt rum. Ni ser väl hur bra dom matchar hennes tapet? Egentligen ville jag ha dom gröna men dom var slut. I den största burken har vi lagt hennes byggklossar, den är 20 cm i diameter och 21 cm hög.


W fick också en underbar grodväska! Jag har letat hur länge som helst efter en söt väska till henne men förgäves. Nu fick jag denna för 39,50 kr! Den är 28cm bred och 20cm hög.
V skulle få en grön bilen Folke men den var slut så jag sa att jag kunde ta en rosa ist, den rosa hade dock inte den nyansen jag hade tänkt mig.. men men.


Det blev även ett bananskal till skötväskan och en napphållare till V som 3,5 månad gammal lärde sig att ta Esskas silikonnappar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0