Stark som en tiger

F brukar ofta säga till mig att jag är stark som en tiger. Det innebär då att jag kan klara allt bara jag kämpar.
Egentligen är jag en idiot. En svag idiot.

Tack kära ni som kommenterar! ♥ Ni räddar mig ofta.
För att ge exempel så fick jag för några minuter sen en kommentar från någon som heter Kim. Kim, du fick mig att stänga locket på pepparkaksburken! (som har åkt fram helvetesdagen till ära).
Minuten efter påpekar Kristin igen att jag har blivit så smaaal (jag ska inte märka ord här ;) ).
Ni får mig att känna mig stark som en tiger även när F är på jobbet, tack alla!

Kommentarer
Postat av: Therese

Hej, läste lite om din Whiplash och känner igen mig i alld du skriver. Jag fick min 1998 och har haft ont ända sen dess.

Provat allt och vart på dom flesta smärtkliniker som finns. Sist innan graviditeten med min yngsta som provade jag att få Botox-injektioner i nacke och axlar. Men resultatet var (precis som det mesta) inte vad jag hoppats på.

Hur går det för dig?

Jag vart lite sugen på spikmattan eftersom jag letar efter nåt som kan fungera ;-)

Kram Therese

2008-12-21 @ 08:57:37
URL: http://tessan80.bloggagratis.se/
Postat av: kim

wow! jag fick vara med i ditt bloginlägg, thiiihi ;-)

bra att du la locket på, dom där pepparkakorna är förädiska. börjar man äta en så har man snart smällt i sig femtioelva stycken.



roligt att läsa din blog, för den ger hopp till en annan som ofta, lite för ofta, tappar motivation och ork.

efter jul ska det bli andra bullar för min del. hoppas dock hinna med ett par långpromenixer mitt ibland allt julätande.



önskar dig och din familj en bra jul i dalarna och hoppas på nya inlägg efter jul.



kram!

2008-12-22 @ 00:46:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0