Skumbananer

Ibland suger livet.
Jag har så ont att jag kräks.
Jag låg i sängen i några timmar (kändes som sekunder), jag hade så ont att jag inte orkade ligga still, fick lov att vända och vrida mig, ville bara skrika rätt ut och gråta.
Ibland kommer W in till mig, ibland hör jag henne hänga i benen på F samtidigt som lilla V gråter och är trött.
Lilla V är sjuk, kan inte sova.
När man är förälder finns det inget som heter sjuk, när ska man ha tid med det?
Jag har tagit 2 alvedon, försöker kunna slappna av, det gör ont, jag orkar inte sitta, ögonen gör ont och huvudet dunkar.
Jag måste sluta amma NU, F får åka och köpa ersättning, idag behöver jag mina painkillers (detta stannade vid en tanke).
Varför finns det alvedon? finns det folk som blir hjälpta av skiten? Jag skulle lika gärna kunnat ta 2 skumbananer.

Kommentarer
Postat av: S

Stackare, det är whiplash skadan antar jag? Man kan ju inte ta hur mkt smärta som helst, behöver du smärtstillande så gör du ju det, liksom. Det skulle vara så skönt om man fick må piss ifred nångång ja, minns när jag jobbade efter vi fått Mirre, och sen sjukskrev mig, det var en mardröm. Och då var det bara en unge, undrar hur det blir nu...

2008-12-15 @ 23:18:54
URL: http://manzuri.wordpress.com
Postat av: Petra

Men stackars dig. Inte skönt att ha så ont. Här kommer en tröstkram från mig.!

2008-12-16 @ 10:59:08
Postat av: Emelie

Ååååh..Krya på dig!

Kram kram!

2008-12-16 @ 14:35:25
URL: http://mrsojvindsson.blogg.se/
Postat av: Kristin

Nej, alvedon suger. Det enda som hjälper är treo!

2008-12-16 @ 20:03:38
URL: http://winnertaco.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0