Minus 30,6

Tänk att idag är jag glad! äntligen ett ordentligt ras igen! Dock känner jag mig lika tjock som vanligt och kanske ännu tjockare än förra veckan. Jag hade en extremt bra dag där på lucia men den var ju lika snabbt över igen.
Jag pratade med Eva om att det går så seeegt nu och hon sa att "ja men det gör ju det i slutet".
Slutet? Det här är inget slut, det är 10 kg kvar, jag är väl inte redan i slutet? Det skulle vara jobbigt om det ska gå segt från och med nu.
Jag har 7,9 kg kvar till siffran jag hade satt som mål från början men vi får se, jag försöker kanske med 10.

Veckan -0,9
Totalt -30,6

varav 16 var gravidkilon

Kommentarer
Postat av: Kristin

Ooohhh!! Skitbra ju!! 30 kg!!

2008-12-19 @ 09:10:35
URL: http://winnertaco.blogg.se/
Postat av: Petra

Jag tycker att det går så bra för dig och du är så duktig. Peppkramar i massor!

2008-12-19 @ 14:13:20
Postat av: Cattis

Visst är det konstigt det där... Att vi går ner och ner i vikt och trots det känner oss tjockare än föregående dag. Tänkte EXAKT detsamma i morse. :o

2008-12-19 @ 16:16:54
URL: http://vardagslivochtankar.blogspot.com
Postat av: kim

känner inte dig eller vet vem du är men du var superfin på bilden du publicerat på dig själv och jag kan inte se vart dom där 10 kg ska tas ifrån? själv har jag lyckats gå¨ner 3 kg och har väl 14-16 kg som jag behöver gå ner till.



Keep up the good work!

2008-12-20 @ 21:51:38
Postat av: Martina

Galet bra - du är snart där ju. Jag lovar ;-)

2008-12-20 @ 22:09:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0