Minus 29,7

Nu går det TRÖGT. usch vad trögt! Jag tycker att jag sköter mig väldigt bra, det enda jag tänker på är mat, hur dagarna ska se ut och när jag ska väga mig nästa gång. Det är mycket roligare med ras på närmare 1 kg men ett minus är ju alltid ett minus eller hur?
Jag får väldigt mycket positiv feedback nu för tiden och det är så kul, ni är så snälla mina vänner! Själv har jag vant mig för längesen och det känns inte som att det händer ett dugg. Förutom igår, då hade jag en bra dag som nu förstördes av ett ynka 0,4.
Sen när vi har lagat cd-läsaren på datorn ska jag bjuda på lite gamla bilder.

Veckan -0,4
Totalt -29,7
varav 16 var gravidkilon

Kommentarer
Postat av: Cattis

Men vad duktig du är med minus på vågen åtminstone. Jag stod på plus minus noll igår (torsdag). Vägde mig då eftersom vi var på julbord igår och det blev att äta mycket och väldigt sent på dygnet. Vilket visade ett plus idag som jag tänker ignorera. Gårdagensvikt gäller! =)

2008-12-12 @ 09:29:34
URL: http://vardagslivochtankar.blogspot.com
Postat av: Emelie

Men tänk så mycket du gått ner totalt, är SÅ impad!

Men visst är det så mycket roligare när man tappar dryga kilot än bara några hekton!

Ha en fin fredag!

Kram!

2008-12-12 @ 10:14:23
URL: http://mrsojvindsson.blogg.se/
Postat av: Bina

Minus är minus!! och det är nästan ett halvt kilo - det är inte dåligt!



sträcker fram en kanna vatten och säger åt dig att dricka upp

2008-12-12 @ 10:35:26
URL: http://bina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0