Min underbara oäkta man

Det finns dagar då man önskar att man aldrig hade gått upp. Dagar när inget går som man vill. Dagar då man önskar att.. jag ska inte ens säga vad för då blir ni nog rädda på riktigt.
Det är när man har en sån här dag, eller snarare när dagen är över som man verkligen inser vilken klippa man har till man.
Jag - är ett monster. Gnäller, muttrar, snäser, är allmänt otrevlig och har ett negativt svar på ALLT.
Han - försöker försöker försöker. Hittar lösningar, pratar med mig, säger att jag är snygg, kramar mig och berättar hur mkt han älskar mig.
Ibland tror jag inte att han är riktigt klok ;)
Några fler som inte är kloka är dom som blir bebissugna av att se andra bebisar. Dom skulle se våran så skulle det gå över direkt.
(Jo jag är otroligt tacksam över att vi har 2 fina, friska & välmående barn men jag tror att ni vet vad jag pratar om)

Kommentarer
Postat av: S

Ah, visst är det underbart med sett stöd när man är allmänt pessi. Detta inlägg skulle lika gärna kunna vara skrivet av mig.

Varför skulle man inte bli bebissjuk av V? Han är ju världens finaste och goaste unge ju. Däremot undrar jag över våra ungar. Varför fick vi så arga barn? De måste ha fått det av mig. Puh. Somliga straffas direkt.

2008-12-21 @ 15:54:52
URL: http://manzuri.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0