Konsten att hitta tillbaka

Tidigare när jag pratade om att "hetsäta" så menade jag att jag hade ätit en pizza, en chipspåse, druckit en liter cola, ätit 5 bullar, 256 småkakor osv ;)
Nu för tiden när jag säger att jag har ätit som en idiot så menar jag att jag kanske drog över pointsen med en liter popcorn eller att jag tog en bulle för mycket, eller använde den feta osten på mackan.
Konstigt hur tolkningen kan ändras så radikalt, nu verkar jag nästan normal ;)
Igår åt jag iaf rätt mkt över pointsen men redan idag känner jag att jag är back to business. Tidigare när jag hade ätit något onyttigt på fredagen så fortsatte jag på lördagen och kanske även på söndagen för en nystart på måndagen som återigen spårade ur till helgen.
Nä, minus till fredag igen! back to business.

Kommentarer
Postat av: Emelie

haha

det där är ju väldigt sant.

Tidigare blev det ju lätt ett kilo godis på helgen, nu tycker jag att en näve är på tok för mycket :-D.

Jag hoppas med på minus inför morgondagen men det ser otroligt örkt ut, de sista kilona blir sååå svåra!!! Kram

2008-12-13 @ 13:02:15
URL: http://mrsojvindsson.blogg.se/
Postat av: Cattis

Gud, du har rätt tänk! Jag är superstolt över oss, vi har hittat rätt tillslut i livet och vardagen med maten. :-)

2008-12-13 @ 16:09:17
URL: http://vardagslivochtankar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0