Det blir en vit jul i år

Det tog mig ungefär 5 minuter per bild att ladda upp detta inlägg..
Jag har egentligen inte så mycket att säga..
Jag har inte ätit SÅ mkt, jag har heller inte räknat öht, mest chansat i slutet på dagen att mina P inte är slut.
F tog kort på mig tidigare idag och hjälp vad tjock jag såg ut! helt galet. Nu är det verkligen synd att jag inte tog med mig några skivor med gamla kort på så att jag kunde se hur jag såg ut från början. Läskigt, just nu känns det som att jag har gått upp 30 kg över natten. 
Snön ni ser på bilderna är inte så underbar som ni tror, det är mest kristaller, stenhårt att trampa på.





Kommentarer
Postat av: Petra

Du är inte tjock!



Ta det som det kommer och var snäll mot dig själv. Du har gjort ett kanonjobb hitills och det kommer att gå som en dans resterande kilon. Så försök att vara snäll mot dig själv. Fina bilder och God Fortsättning. Kram Petra

2008-12-25 @ 08:27:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0