Back to business

Dagens vikt + 2 kg
Nåväl, det känns nästan värt det, jag har haft en hel vecka med mat och fika i mängder. Jag funderade på om jag skulle väga mig eller inte idag men bestämde mig rätt snabbt för att kliva upp på vågen.
Det känns okej, jag känner mig inte slagen så nu är det bara att köra, vägdag på fredag och då bör jag väl ha tappat 1 kg.
Det som händer runt omkring mig ligger i den yttre cirkeln, jag kan inte påverka det och det blir sannerligen inte bättre av att jag äter så det ska jag försöka skita i att göra.
Mot målet!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Trist med plus men det får väl vara värt det ;-).

Jag har med "plussat" nu i jul men hoppas också kunna gå ner det snabbt igen.

Kram kram

2008-12-29 @ 09:45:34
URL: http://mrsojvindsson.blogg.se/
Postat av: Cattis

Kämpa! =) Och hiva dig ut på msn så ska du få se ett annat kort från julafton i år, att jämföra med fjolårets bild. ;-)

2008-12-29 @ 14:59:29
URL: http://vardagslivochtankar.blogspot.com
Postat av: Petra

Ja inte syntes det ett dugg när du hurtigt gick förbi förskolan i eftermiddags. Du ser så hurtig och smal ut att jag blri avundsjuk. Titta på magen i starka bilder på familjeliv så får du se en strandad val.

2008-12-29 @ 20:45:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0